Ultima ora

O juma' de milion!

Noaptea trecută Lumea Constanţei blog a trecut pragul celor 500.000 de afişări.
Nu o fi mult dar pentru mine reprezintă ceva. Este rezultatul muncii mele. 


Şi a colegului meu Ionut Moldoveanu care mi-a făcut primul pas şi m-a lăsat, tehnic, să mă descurc.
Este rezultatul familiei care m-a lăsat de capul meu. Să fac ce vreau.
Cu un asemenea sprijin nici nu puteam să nu am rezultate.

Dar... Eeee. Aici este aici.
Degeaba ne-am fi agitat sau am fi stat nepăsători cei pe care îi aminteam de nu ar fi fost cititorii mei. Cărora le mulţumesc. Imboldul cel mai puternic ei mi l-au dat.


Interesul lor pentru blogul meu. Blog? Nici nu ştiu dacă-i pot spune aşa.
Acum vreo câteva zile cineva m-a invitat la o întâlnire cu bloggerii.

Am refuzat cu toată politeţea de care sunt în stare explicând că nu am o valoare aşa mare să fiu cot la cot cu ei.
Şi cred că nici nu am. Eu nu mă compar cu nimeni. Eu nu fac nimic pentru nimeni. În interesul nimănui. Doar al cititorului.

Pe acest blog - să-i zicem - nu există publicitate, nu există activităţi economice, nu există activităţi politice. Nu există intervenţii din exterior.
Postez ce vreau şi când vreau. Postez ce cred eu că ar interesa cititorul.
Nu mă îndrumă nimeni. Nu îmi schimbă nimeni traseul.
Traseul şi programul eu mi le fac. 
 
Mulţumesc tuturor pentru această minunată simbioză.

PS. Uitasem esenţialul. Acest blog de ştiri a intrat pe internet în data de 20 ianuarie. 

Postat: 30 iulie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.