Ultima ora

Constanţa. Marea dilemă: Cum s-o numi artera asta de circulaţie din Piaţa Ovidiu modernizată? Priviţi indicatorul stradal

Pentru modernizarea şi reabilitarea Pieţei Ovidiu din municipiul Constanţa s-au cheltuit bani mulţi. Şi de la Guvern şi de la autorităţile locale. Şi s-a spus că a ieşit ceva frumos. Aşa o fi, dar

dacă ajung la intrarea dinspe Poarta 1 pe lângă Arhiepiscopie şi vreau să notez unde mă aflu o să am o mare dilemă.

Pe peretele clădirii scrie albastru pe alb: B-dul Elisabeta. Aha. Ne-am fi dumirit noi de nu eram de aici şi nu ştiam. Elisabetaaaa! Facem o juma de pas înapoi şi s-a dus dumireala.
Pe un alt indcator stradal, ştiţi din ăla fiţos, făcut acum odată cu inaugurarea Pieţei Ovidiu din municipiul Constanţa scrie, clar, de data asta alb pe negru: Str. Regina Elisabeta.
Ce să te mai scarpini în cap? Nu mai are rost. Şi ce-am făcut. Am apelat la o hartă digitală pe care am găsit-o pe pagina oficială de internet a primăriei. O hartă digitală care poate fi accesată AICI.
Lucrurile se complică şi mai rău. Pe harta asta am găsit că ar trebui să se numească Bulevardul Regina Elisabeta.
Ce este complicat? Nuuu. Sau este vreo mare problemă asta? Nuuu. Ce dacă s-au cheltuit banii de la buget?
PS. Am pomenit de Arhiepiscopie. Veţi vedea mâine şi ce-a făcut Arhiepiscopia. Tot în Piaţa Ovidiu modernizată.


Postat: 27 aprilie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.