Ultima ora

Radu Mazăre scos cu cătuşe pe mâini de la DNA: Ce şi-a luat cu el pentru prima noapte la Beciul Domnesc


Edilul Constanței a fost reţinut, în urmă cu câteva minute, de procurorii Direcției Naționale Anticorupție. Potrivit lui Radu Mazăre, este vorba despre o reclamație pe care Agenția Națională de Integritate i-a făcut-o în anul 2009.

Primarul din Constanța venise cu bagajul pregătit, pe motiv că „nu se știe niciodată” și „în viață e bine să fii pregătit pentru orice”.

Radu Mazăre și-a adus cu el haine de schimb, mâncare, o carte, dar și o cruce. Ultima oară când a fost audiat la DNA, Mazăre a petrecut 24 de ore în arestul Poliției Capitalei, „beciul domnesc”, așa cum l-a denumit acesta.

„Sunt pregătit de 10 ani. Am fost chemat în reclamația pe care mi-a făcut-o Horia Georgescu și ANI de incompatibilitate. A mai fost făcută o reclamație în 2009. Probabil pe aceeași acuzație mi se vor aduce alte acuzații acum (...)  În viață e bine să fii pregătit pentru orice. TV Neptun și ziarul Telegraf au câștigat niște licitații și Strutinsky este acționar la ziar, iar eu cu Strutinsky suntem acționari la hotelul Flora. Eu știu ceva, m-a învățat viața: în viață dacă faci bine, bine primești, dacă faci rău, primești rău. Eu am făcut numai bine. Am un treninig, o carte, o cruce și ceva mâncare.
Beciu domnesc, așa i se spune la arestul Capitalei”, a spus Mazăre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.