Ultima ora

Lumeaconstanteiblog a adunat 100.000 de vizualizări. În două luni şi câteva zile


Mulţumesc cititorilor care au accesat materialele postate de mine pe blog. 

În doar două luni şi câteva zile (din 20 ianuarie de când i-am dat drumul la liber) am colecţionat până ieri, 28 martie, 100.000 de vizualizări.
O fi mult? O fi puţin? Nu ştiu.
Ştiu că trebuie să le mulţumesc tutor celor care m-au ajutat: colegilor ziarişti din redacţiile publicaţiilor locale (care mi-au transmis pe diverse canale că sunt cititorii mei), cunoscuţilor, necunoscuţilor, celor care m-au vrut, şi celor care nu m-au vrut, aici sau în media, duşmanilor şi prietenilor.

Nu este ultimul căruia trebuie să-i mulţumesc. Pentru el nu există nicio ordine în acest clasament.
PRIETENUL şi fostul meu coleg IONUŢ MOLDOVEANU.
Mulţumesc PRIETENE IONUŢ.
Fără niciunul dintre cei amintiţi nu ar fo fost posibil acest blog.
Încă odată: Mulţumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.