Ultima ora

I s-a impus lui Mazăre demisia? Mai cred ceva: nu va pleca de la primărie


Aseară, într-o transmisiune duplex România TV-Tv Neptun Radu Mazăre şi-a pregătit anunţul pentru beneficiarii de pachete cu puiul şi orezul şi pentru cartierul Henri Coandă că va demisiona.

Până în vară, renunț la funcția de primar. (...) După zece ani de hăituială, vreau să fiu liber. De zece ani, în primărie, fiecare semnătură și fiecare act poate fi interpretat de procurori ca abuz în serviciu. În condițiile acestea nu se mai poate lucra. Nu mai pot să vorbesc cu angajații. Am obosit să mai dau explicații despre ce am făcut acum 20 de ani”, a declarat primarul. El a mai arătat că de zece ani se află în PSD, dar, pe fondul faptului că toți colaboratorii și prietenii lui sunt hăituiți, coroborat cu hăituiala la care el personal a fost supus, a decis să facă un pas radical. "Astăzi, după o plimbare liniștită, am scris demisia din PSD. Nu mi se pare normal ca partidul sau un șef de partid să te considere vinovat atunci când un procuror te trimite în judecată sau cere arestarea ta. Îmi declar retragerea din viața politică și din viața publică pentru că tot în ceea ce am crezut eu că se poate face în viața politică din România, nu se mai poate face în România de astăzi. Politicul nu mai face doi bani în România de astăzi"
Numai că este greu de crezut. Nu ar fi prima dată când vine cu astfel de năstruşnicii.
Din partid va demisiona. Şi va rămâne demisionat. Partidul, la Constanţa, se va reforma poate. Cu alte nume în frunte. Cu opozanţi dar nu cu cei care au fost legaţi ombilical de Mazăre. Pentru că dacă vine cineva legat/apropiat de Mazăre nu va avea şanse de izbândă la Constanţa. Bine, nu că ar avea mai multă credibilitate. Dar nu ar fi rău să ne întrebăm: a demisionat Mazăre sau a fost demisionat? Eu înclin spre a doua variantă.
Şi mergem la primărie. Pentru ce o fi acum în primărie este greu de crezut că va fi uşor pentru cei care au drept de semnătură. Am înţeles că ar avea Gabi Stan. Hai să fim serioşi. Decebal Făgădău cred că a făcut în aşa fel încât să nu mai aibă drept de semnătură pentru a nu se amesteca borcanele între ele.
Cât despre retragerea lui Mazăre de la Primărie vom trăi şi vom vedea. Parcă îl văd că va striga pe la cele două televiziuni în duplex: au venit oamenii la mine şi mi-au cerut să nu plec. Pentru că eu am făcut, fac şi voi face. Le-am dat de mâncare şi case la amărâţi. Şi alte chestii din astea.
PS. Cine va mai pleca din PSD? Pe principiul dominoului vor avea loc mai multe căderi. Dar şi pe principiul corăbiei care se scufundă: mulţi vor ieşi din hambare pentru a nu se îneca. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.