Ultima ora

Presa din Constanţa: Ştirea care a crescut traficul cotidianului Observator de Constanţa cu 270 %


Este ora 19.30. Am dat o raită să văd cum arată traficul la această ora pe ediţiile on line din Constanţa. 
Surpriza cea mare a venit de la ziarul Observator, unde recunosc, nu mă uitasem nici ieri.
Aici traficul la 24 de ore înregistrase ieri o creştere de 269,32 %. Şi până la ora la care redactam acest material +172,64%.
Normal, mi-am pus întrebarea: de unde această creştere vertiginoasă?
Am căutat, am verificat şi am găsit. Iată ştirea bombă: observator.ro/stiri-eveniment-tinere-atacate-de-un-violator-in-tomis-nord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.