Ultima ora

Nicuşor Constantinescu a fost reţinut de DNA


Potrivit România TV Nicuşor Constantinescu a fost reţinut de DNA în urmă cu câteva minute.


„Sunt acuzat că am semnat niște contracte cu televiziunea Soti și cu ziarul Telegraf. Mazăre e acuzat de același lucru. Acum am mandat de aducere la DNA Constanța. Mă duc să văd care sunt acuzațiile. Mi-am luat bagajele, periuța de dinți, pamperșii, sunt pregătit să fiu reținut”, a spus, la plecarea către DNA,   Constantinescu.

El a declarat că presupune că este acuzat de abuz în serviciu.

DNA îl cercetează pe Constantinscu pentru abuz în serviciu și conflict de interese. El ar fi efectuat plăți ilegale de peste 5 milioane de lei din fonduri publice nerambursabile.

Acesta ar fi efectuat plăți ilegale în 2012 cu ajutorul unui angajat al CJ Constanța, Cristian Zgabercea, actual producător general al TVR.

Zgabercea este cercetat pentru complicitate la abuz în serviciu și spălare de bani, pentru că ar fi transferat 900.000 de lei Funației Culturale Thalia, sumă care provenea din săvârșirea unei infracțiuni comise alături de Nicușor Constantinescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.