Ultima ora

LumeaConstanteiblog mulțumește cititorilor: Pe 23 februarie am înregistrat peste 2.000 de vizualizări


Lumeaconstantei.blogspot.ro a fost lansat pe internet pe 19 ianuarie. În decembrie şi celelalte zile din ianuarie am lucrat „în orb”.

Ieri am atins nivelul maxim al vizualizărilor: 2057. Cu aproape o mie mai mult faţă de ziua precedentă.

Mulţumesc cititorilor pentru interes. Ce mă bucură: au început să îmi scrie cititorii. Mă întreabă şi eu le răspund. La cele mai multe ştiu. La altele nu. Dar mă străduiesc să le răspund.

Pentru că vreau să fiu în slujba cititorului. Iar cuvintele nu sunt mari. Nu sunt alese. Sunt de respect pentru cei care se îndreaptă spre informaţiile pe care speră să le găsească aici.
Mulţumesc cititorule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.