Ultima ora

Presa din Constanţa: Am dat un like pentru Cuget Liber



Când am deschis e-mailul m-am trezit buluc cu un newsletter de la Cuget Liber peste mine. „Ia uite, abia cum primesc newsletter-ul”, mi-am zis în sinea mea.

 Dar cum ARTICOLUL de deschidere nu îl văzusem mi-am propus să îl răsfoiesc. Şi... surpriză! Era ediţia on line din 7 februarie.
Probabil şefii de acolo au realizat că ediţiile prin şi on line sunt pentru două categorii de cititori.
S-a dus vremea când ne propuneam să ţinem ediţia on line pentru a se cumpăra de la chioşc ediţia print.
Cele două categorii de cititori în niciun caz nu se vor suprapune.
Pentru că sunt diametral opuse: unii tradiţionalişti, conservatori şi ceilalţi în pas cu tehnologia.
Nimeni nu îl va convinge pe cititorul de on line să meargă la chioşc să îşi cumpere ziarul tipărit decât dacă are mare nevoie de el. Altfel....
În această situaţie, cu newsletterul târziu, se mai află acum doar Replica.
Mă refer la ediţia principală nu la articolele zilnice de breaking news.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.