Ultima ora

Paranormal. La Synevo ca pe autostradă. Zici că te ghiceşte după vignetă





O situaţie de-a dreptul hilară am trăit-o, azi dimineaţă, toţi cei care stăteam la coadă la laboratoarele Synevo, de la fosta Policlinică 2, lângă Kaufland.
Pentru mai marii laboratoarelor pot verifica existenţa mea acolo că au cum: sunt tot felul de înregistrări, inclusiv cele ale solicitării mele de efectuarea unor analize.
Era probabil, undeva până în ora 09.00. Trei, sau patru cozi, nu ştiu exact câte.
Toate din ghişee până în peretele din faţa acestora.
În faţa mea o femeie, în stânga un bărbat. Toţi aşteptam să ne vină rândul.
Când, la un moment dat, de la microfoanele staţiei, a fost strigat un bărbat. Chiar cel din dreapta mea. Care stătea la coadă.
Fac această precizare pentru că la staţia din laborator sunt strigaţi doar cei ce urmează să intre la analize.
Culmea: cel mai surprins a fost cel strigat nu noi cei care nu ştiam despre ce este vorba.
Abia după aia ne-am dumirit noi. Şi bărbatul apelat prin staţie.
Foarte sigur cineva sunase că vine domnul acela la analize şi că nu ar fi bine să aştepte aşa mult la rând.
Aşa că altă modalitate nu s-a găsit decât cea cu staţia.
Care, repet, l-a surprins şi pe cel căutat.
Gândind la rece nu pot spune ca a fost ceva SF. Nici nu cred ca l-a ghicit ca pe autostradă. Ştiţi când prinde maşinile aflate, în trafic, fără vignetă.
Aici este altceva. Sigur şi-a băgat cineva coada. Necuratul? Nu cred. Tot vreunul care avea pile la mai marii de la Synevo.
Dar mai este ceva: nu ne respectăm pacienţii, clienţii, care plătesc, nici după un sfert de secol de democraţie. Ce democraţie o să îmi spună cineva? Da, chiar. Care democraţie_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea Constantei Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Jason Morrow. Un produs Blogger.